Alla inlägg den 31 december 2009

Av Annika Larsson - 31 december 2009 15:42

Dags för årets sista inlägg. 2009 var ju helt okej, hände en hel del egentligen, när man börjar lista upp vad som skett.

Just nu ser jag fram emot nyårsafton i goda vänners lag. Raketerna är inköpta (nu har jag intalat Leif att stona inte kastar sina föl, får hoppas att jag är den som har rätt), kalkonen i ugnen och snart ska det dukas. Just det, drinkarna ska förberedas lite också.


Min vänstra axel, arm, nacke och rygg blir inte bättre. Så länge jag dönar i mig värktabletter går det bra, sen sätter det igång igen. Jag blir så jäkla förbannad av att det inte släpper    .


Lou Lou börjar få lite plats i flocken. Inga bekymmer med högsta hönset, hon behöver av någon anledning inte bråka om sin plats. Värre är det för Trollmoa som gör sig oerhört ful, lägger öronen baket och tänderna framåt när hon lägger av efter henne. Pms kärring.


Gott slut till Er - men framför allt GOTT NYTT ÅR!


Trollkarl och Lou Lou gosar i solskenet.    

Ovido - Quiz & Flashcards