Alla inlägg under juni 2010

Av Annika Larsson - 19 juni 2010 09:26

Igår föddes Trollmoas lilla föl, på Leifs födelsedag och allt. Namnet är en så länge "Trollpacka", får se om jag kan komma på ett bättre namn för detta ljuvliga lilla stoföl. Extra kul är att jag lämnade en beskrivning när vi var hos hingsten förra året, "jag vill ha ett brunskäckat stoföl med svart man". Tänk att jag fick vad jag ville ha! Här kommer lite bilder... 


Trött storebror får örja vuxenlivet, ingen mamma som bryr sig om honom längre.

  Får i sig lite mat                 

Av Annika Larsson - 13 juni 2010 17:11

I morgon kväll är det dags för skolavslutning, sedan är det bara två dagars arbete kvar... Så den 17 juni stämplar jag ut och stämplar inte in förrän den 12 augusti igen. LOVELY           

Så här ska det se ut i gräset, lite smutsigare fötter bara....


  

Av Annika Larsson - 4 juni 2010 15:37

Hittade LouLous föl från förra året på hästnet


http://hastmarknad.hastnet.se/sok/annons.php?aid=356807&inriktning=&typ=4

Ovido - Quiz & Flashcards