Alla inlägg under maj 2010

Av Annika Larsson - 26 maj 2010 22:09

Äntligen är han funnen, Gerts morfars far. Nä, vi har inte skött forskningen och Gert har inte frågat efter honom. Jag försökte förklara för honom förut, men han verkar fatta nada   . Lite häftigt i alla fall, särskilt eftersom det blir Trollmoas föls farfars far. Så många kända led på tinkrar är inte vanligt.


En stilig herre vid namn Pride är han och bor i USA. Kanske man skulle åka och hälsa på släkten lite? http://www.giddygak.com/pride.html


Det blev ju ingen resa till Småland med Lollo och Gert. Skönt och jag är glad att jag tog det beslutet. Nu ska vi se om vi blir av med lite älsklingar ute i stallet så att någon slipper stå ute i vinter. Berätta inte detta för Leif, men jag vill INTE bli av med min Karl... Han är sååå ljuvlig   , han börjar visserligen tydligt visa vilket kön han har men är go ändå! Han får i alla fall åka på premiering i sommar så får vi se om han får ha kulorna kvar under magen eller i en påse på väggen. Som ett minne av sina ungdomsdagar.

Av Annika Larsson - 9 maj 2010 18:37

På torsdag blir det åka av. Då kör vi till Kosta för att hoppas på att han (hingsten) hinner göra det han ska innan han far norröver igen. Det är alltså Lollo & Gert som får packas in i transporten. En riktig pudding är hingsten, fast det är de ju alla... Kolla länken


http://www.shire.nu/index.php?option=com_content&view=article&id=71:limeric-boy&catid=43:hingstar&Itemid=62

Ovido - Quiz & Flashcards